aduuuiii sungguh laa kaw penat -.-..
arh knapa q penat ?
sebab nyaa.. aq dari calan2 dgn pamly tchenta..woooo
besh owhh..hahaha
kmi pegi emadira beli baju.. ndak lama ari raya kangg ? jad p beli suda..hahaha
taon nie kmie skeluarga memakai bju berwarna merah !hehe
pastoe kami p 3 uruf ya itoe kfc ! yeehhaaa
hahaha
tpi2 kan kurang owh kmie bejln.. ada stoe org ndak ekut kesian :(
adeq q toe yg ke-3..hee ndak pa nda pa.. nati kta jln2 laek bhaa..hahah kaw tnang kae rilex.. hahai
pastoe jln2 laek kmie p pasar gntung..pnyaa lama kmie stoe..adooiii ntah laa brapa jam.. kali stoe taun sudaa..hahahaha *hiperbola uda toe..hahha
pastoe kmie p anu laek etoe laek !haha
ai aq jln sak q engat..
keja rmh q toe naaa
mlas bhaa maw bwt..hahaha
tpi mesti bwt jgk ayen ! jgn jad pemlas !
bak kata cigu hamsa~ kalo org pemalas paksa dya... haha oke dehh cigu..hahaha
k laa papye... maw rehat..ceeh
mcm sak dari mna owh..hee byee :D

No comments:
Post a Comment