late tido mlm nie.. pkcik q toe naa mnyuru download video*tea ble besok meh ayen*haha
mlas laa besokk.. maybe jokka2.hahaha
kan maw posa suda.. seh
okok entry mlm neh eh pagi neh eh*mlam ka pagi kaa subuh? 1.27am suda neh*adehh
penyiasat ? knpa dgn perkataan toe ? beginie tdik pgi bgun jam brapa yaa ndak engat suda*tmpar ayen laju2..pangpangpang*haha
d c bgun den dtg laa seorg pompuan yg kesian sngat nasib nyaa.. lakik nyaa toe ehh besa nya ada pompuan laen !
pastoe kmi pon mrancang utk jmpa dya.. jmpa dya pon sbab maw ambek kreta aunt toe.. pkcik toe suda pnjam kann 1 mnggu ody beb..aiyooo
jadjad mnunggu laa kmie..
dlm brapa jam eh minit kot*nda engat coz begambal sak d blakang*haha
memng naseb aunt toe laa.. pkcik toe park d dkt2 kmie park juga.. den kluar suda pkcik toe dari kreta maw p ofis aunt toe coz dorg maw jmpa d ofis aunt toe..hee
ndak suda kelihatan batang idung lelaki gila toe*opppsss*
dya pon laju2 p ambek kreta nyaa.. *go aunt go*haha
kmie pon balekk..
den d rmh penat bring2 tetido..
skali mlm lmbat tido c ayen !haha ngol awk !
bhaa etoe jakk laa yaa tukk ari neh..
papye u all.. mmmmuuaahhh !
p/s :: hey lelaki jgn laa c maen2 pompuan.. apa yg kmu dpt ? adooiii
: aunt tabahkan ati mue ! Tuhan slalu ada d sisi mue !

No comments:
Post a Comment