assalamualikum suma ~
late tido mlm nie.. pkcik q toe naa mnyuru download video
*tea ble besok meh ayen*haha
mlas laa besokk.. maybe jokka2.hahaha
kan maw posa suda.. seh
okok entry mlm neh eh pagi neh eh
*mlam ka pagi kaa subuh? 1.27am suda neh*adehh
penyiasat ? knpa dgn perkataan toe ? beginie tdik pgi bgun jam brapa yaa ndak engat suda
*tmpar ayen laju2..pangpangpang*haha
d c bgun den dtg laa seorg pompuan yg kesian sngat nasib nyaa.. lakik nyaa toe ehh besa nya ada pompuan laen !
watdepak !
kitaii tul pkcik toe.. pastoe ndak maw laek d cerai nyaa.. apa neh pkcik lu suda ada cewek soo lepaskn laa aunt toe.. apa sala dya sma luu..eeee
siall laa piiuukk
pastoe kmi pon mrancang utk jmpa dya.. jmpa dya pon sbab maw ambek kreta aunt toe.. pkcik toe suda pnjam kann 1 mnggu ody beb..aiyooo
jadjad mnunggu laa kmie..
dlm brapa jam eh minit kot
*nda engat coz begambal sak d blakang*haha
memng naseb aunt toe laa.. pkcik toe park d dkt2 kmie park juga.. den kluar suda pkcik toe dari kreta maw p ofis aunt toe coz dorg maw jmpa d ofis aunt toe..hee
ndak suda kelihatan batang idung lelaki gila toe
*opppsss*
dya pon laju2 p ambek kreta nyaa.. *go aunt go*haha
kmie pon balekk..
den d rmh penat bring2 tetido..
skali mlm lmbat tido c ayen !haha ngol awk !
bhaa etoe jakk laa yaa tukk ari neh..
papye u all.. mmmmuuaahhh !
p/s :: hey lelaki jgn laa c maen2 pompuan.. apa yg kmu dpt ? adooiii
: aunt tabahkan ati mue ! Tuhan slalu ada d sisi mue !
thanks for read